KERESÉS
A megrendelés lebonyolítása a következőképpen zajlik:
Mi, mikor fog történni, mire kell hogy számítson és felkészüljön?
A megrendeléseket alapvetően csak írásos formában fogadjuk el és dolgozzuk fel. (e-mail, fax, levél, személyes jegyzetek)
Csatolandó dokumentumnak tekintendő az összes, a megrendeléshez kapcsolódó tervrajz és a kitöltött megrendelői űrlap, melyet itt tölthet le:
nyomtatott verzió letöltése itt
internetes (papír nélküli) űrlap itt
A kitöltött űrlapok tartalmazzák a megrendeléssel kapcsolatos legfontosabb információkat.
A megrendelés szükséges feltételei:
A megrendelés életbelépéséhez szükségesek tehát, valamelyik formátumú kitöltött űrlap, aláírva. Amennyiben az elkészítendő termék bonyolultsága túlhaladja az űrlap kereteit, akkor külön tervrajz, vázlat, feljegyzés pontos méretezéssel.
50% előleg befizetése. Ezek együttes megléte időpontjában érvénybe lép megrendelése.
Mit tartalmaz a visszaigazolás?
Megrendelését természetesen írásban igazoljuk vissza, mely tartalmazza összes idetartozó adatot: a megrendelő adatait, beszerelés címét, a színkódot (kódokat), a megrendelt akril termék árát és a szállítási beszerelési határidőt. A visszagazolás után Önnek már nincsen több tennivalója, csak megvárni a szállítási határidőt. A kiszállítás előtt 2 nappal telefonon kérjük a pontos időpont egyeztetését.